Kristaller

Så underbart att vara ledig. Hade en lugn kväll igår hemma hos Tina och Pontus med så mår helt perfekt idag, känner mig helt i balans för första gången på länge. Tittade på nya skräckisen The Boy igår, över förväntan ändå! Trodde den skulle vara helt predictable, men sen var den inte det, och sen trodde jag att twisten skulle vara predictable men så var den inte det heller, haha. Kul film typ!


Hade en fin dag i torsdags med, började inte jobba förrän 17 så hängde hos mamma och pappa på dagen, satt på balkongen en stund och fikade och sen gick mams och jag till Norre Katts park och solade en stund. Är så skönt när en kan vara ute hela dagarna. Idag är det ju riktigt grått men myser här inne ändå, dricker kaffe, gosar med katten och tittar på The 100. Har sett sex avsnitt tror jag men har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte, haha! Kul med lite sci-fi och sånt ibland iallafall. 

Fick hem nya, fina pluggar igår från Urban Body Jewelry, ett par i ametist och dessa underbara i rosenkvarts. Älskar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0