FOUR YEARS LATER

Fattar knappt att det nästan gått fyra år sedan sist. Fattar knappt att jag är här igen och skriver. Har som vanligt ingenting viktigt att säga men vad gör väl det
 
Trolig flytt inom snar framtid lyser opp tillvaron en del, efter typ två och ett halvt år i en etta skaffar vi en tvåa! PROGRESS! Två pers plus katt på tio kilo kräver ett extra rum känner jag. Undrar hur det kommer kännas med tanke på att vi tar över vännernas lägga, kommer det kännas som "deras" och inte vår?
 
Idag är det valborg med allt vad det innebär - regn, för lite kläder, för stora brasor, brännboll på halt gräs, grilla chörizo och  
 
jobb
 
för mig. Fick det goa kvällspasset just idag av alla jäkla dagar, så kommer inte till kalaset förrän sent. Nåväl nåväl, jag kommer indundrande när mörkret lagt sig med rötjutet i högsta beredskap och sen är kvälla räddad ändå.
 
Som min ordvitsande, kodpratande, hattbärande solstråle till vän sa igår så har vi båda lost our way with words men vi kan väl hoppas på att det kommer tillbaka
xxxxxx

RSS 2.0