Helgen

Har varit extremt tråkigt att jobba den här helgen, alla har grillat och badat och njutit av solen men själv har en suttit instängd hela helgen.. Är ändå glad för helgen blev fin ändå. Direkt efter jobbet i fredags gick jag hem till mamma och pappa för min faster och farbror var där, och Felix och Jessica också. Fick lite mat och vin och bara myste tills jag gick hem. Efter jobbet i lördags gick jag hem till Tina och Pontus, drack bubbel och rom&cola och lyssnade på våra pinsamma men ändå underbara tonårsidoler. Det är så jäkla sjukt, typ hela våra liv har vi liksom "gått om" varandra, haft samma kompisar och samma idoler, samma stil och varit på samma konserter. Gick ju till och med samma linje på gymnasiet haha?? Men vi blev ju inte vänner förrän för typ tre år sedan tror jag? Så himla glad att vi till sist började gilla varandra haha!


Idag är jag äntligen ledig!! Sitter i mitt stora fönster och dricker kaffe i solen, en får ju improvisera när en inte har balkong! Ziggy ligger jämte mig men han håller sig mest i skuggan, han tycker bara det är skönt med lite frisk luft tror jag. 

Inviger nya svarta baddräkten idag! Tar min rosa deco-dröm nästa gång.

Min ena födelsedagspresent till Tina, hittade den här fabulösa Dr. Frank N Furter-funkon och var tvungen att köpa den! Köpte en till mig själv med, haha. 

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt med soool!!
Kram från italien!

Svar: jaa helt underbart! :)
Wonderful & Strange

2016-05-09 @ 11:03:45
URL: http://emmamii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0