Tatty nummer fem!

 
 
Nääe jag kunde inte vänta med att visa den tills den är läkt, är så jädrans glad och nöjd över den här godingen att jag tar varje tillfälle att flasha den. Den är sjukt shiny och röd och svullen, den är så ny att den inte ens börjat bli scabby och äcklig, men den är så jäkla perfekt ändå alltså. När den är helt läkt ska jag visa riktigt fina bilder på den! Gjord av fantastiska och underbart trevliga Knibbe (divinemomentsofpain på insta) på Never Die Tattoo i Kålltorp i Göteborg. Nästan alla har frågat mig varför jag åkte ända dit när vi har massor av tatuerare här i Halmstad, och svaret är helt enkelt att han är bäst, gör de finaste dotwork-verken en sett, jag har följt honom i evigheter och tyckt att i princip allt han gjort har varit magiskt, och då tycker jag att det är värt den extra resan och de extra pengarna. Detta konstverk ska ju ändå vara på min kropp i all evighet nu?? Vill en inte välja ens favoritartist då?? Kommer definitivt besöka honom igen men inte innan sommarn, vill inte behöva tänka på ifall en vågar bada eller ej pga ens nya tatuering en tredje sommar i rad.
 
 
Ikväll äter jag Doritos till middag för jag har my shit together. xxooxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0