Pastelligt påskris





Piffat lite här hemma inför påsken nu! Älskar dessa fjädrarna, så pastelliga och fina. Stack ner några kvistar lila tallmyrten som vi hade på jobbet så att det blir lite grönt innan kvistarna slår ut, blev så fint! Ziggy kan ju inte låta bli varken fjädrar, kvistar eller vaser överhuvudtaget så riset får stå uppe i min lilla djungel på bokhyllan. Jobbar varje dag ända till annandag påsk nu så fick passa på att fixa idag! 


Har varit uppe sedan 05.00 imorse, är helt slut efter jobbet men måste ändå sätta mig med psykopatiuppsatsen. Måste få ut 200 ord till ungefär men känner mig liksom helt klar, som att en inte har något mer att tillägga. Pappa och Rasmus ska få läsa igenom det jag har fått ihop ikväll så får vi se om jag känner mig nöjd sen. Men först ska hjärtat och jag laga pannkakor till middag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0