Påskdöden

Jösses vilken jäkla helg! Har inte varit såhär trött på jag vet inte hur länge. På skärtorsdagen gick vi iallafall bort till My och spelade spel hela kvällen, så mysigt men jag var så himla trött. Fick iallafall med mig Rasmus hem direkt, trodde han skulle gå ut men han följde med mig! Fredag-lördag-söndag har varit exakt likadana, jobb och superstress hela dagen och sen typ dö i soffan helt själv. Har inte orkat någonting, inte ens att följa med på middag hos Rasmus föräldrar. Missade fester och middagar och fika hos mormor med Marlene, Björn och Theia på söndagen. Mysigt dock att de kom in så jag fick säga hej till Theia och iallafall vinka på Marlene! Fredag och söndag stängde jag så då kom en ju hem så himla sent, men lördagen var en hemma redan vid sju, så kröp ner i favopyjamasen och gjorde fotbad (lyxigaste tantsysslan) och ansiktsmask. Använde en av de minst läskiga av de koreanska maskerna, köpte ju en drös i höstas och fick hem alltifrån gurka (som jag använde i lördags), aloe vera och pärlextrakt till snigelslem och placenta... Märkliga saker händer när man sitter ensam och dricker rödvin och handlar på eBay. Är ni inte redo för överraskningar så kombinera aldrig alkohol och onlineshopping. Jag älskar det dock.


Idag har en suttit litegrann med opponeringen på psykopatiuppsatsen.. Trodde ju att vi var klara med detta, men icke. Kommer vara ett stressvrak innan kursen är slut i juni. Kollade även nya Walking Dead?? Hatar/älskar deras cliffhangers?? Och nästa avsnitt är tydligen säsongsavslutningen???? Dör ju. Nu ska Rasmus och jag gå hem till mamma och pappa och bli bjudna på mat eftersom jag var upptagen hela påskhelgen! Extra mys att Felix och Jessica kommer också. 

Läkt! Och äntligen är det tillräckligt icke-kallt för att ha på sig favopalazzona!

Kommentarer
Postat av: Lili

Fin tatuering!

Svar: tack så mycket! :)
Wonderful & Strange

2016-04-02 @ 18:48:13
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0