Kinder croissanter

Våren är hääääär (peppar peppar)! Är så löjligt lycklig över att en kan vistas utomhus utan att frysa halvt ihjäl! Jag blir alltid så trött och orkeslös när det är kallt så är så himla glad nu när solen äntligen skiner! Har tagit tag i opponeringen på psykopatiuppsatsen idag, känner mig ganska klar men vill helst vänta tills någon annan lägger upp sin först, har aldrig gjort en opponering så vet inte ens om jag gjort rätt?? Ska lämna in den ikväll efter jobbet iallafall!


Väntar på att sötpotatisen ska bli färdig i ugnen, slängde in några choppade såna med olja, vitlök, paprikapulver och lite chili och ska ha med dem till jobbet med lite fetaoströra, börjar jobba 17 så måste ju ha med middag! Har också gjort croissanter igen, den här gången bakade jag in Kinder maxi (jaja jag fick idén från ett sånt jäkla Facebook-reklamklipp men bry) och det blev så jääääädra gott! Nu ska en sitta och mysa i solskenet i köket resten av eftermiddagen och försöka släppa stressen jag burit med mig de senaste veckorna.




Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

låter supergott

Postat av: rememberthiis.blogg.se

mums :D

2016-03-31 @ 17:20:52
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0