Kattlivet

 
 
Kattlivet perfekt personifierat här, försöker ge kärlek men får bara trötta blickar tillbaka. Men alltså kolla lurvet på magen!! Så jädra go är han. Fluffig och purrig. Idag började gadden klia, satan vad jävligt det är! Kliar värre än något annat och en glömmer varje gång hur drygt det är. Kan inte vänta tills den är läkt. Hade en extremt go sovmorgon, drack mitt kaffe i lugn och ro med katten och solen som sällskap och kom till jobbet utvilad och nöjd med livet där en mest myste runt hela dagen med Gabs med flera. Ikväll har jag knappt rört mig ur soffan, bara för att hämta något nytt snacky eller för att fylla på min varma choklad, Batman och Bane fajtas på teven och jag vill bara vara just här ikväll.
 

Kommentarer
Postat av: Alice Grevholm

Hittade din blogg och blev hur glad? SÅHÄR glad! Så fin ny gadd och så jäkla fin katt! omnomnom

Svar: Nej men va fint att höra!! Åh tack, är så nöjd att jag typ spricker! :) Ska in och läsa din blogg direkt du!
Wonderful & Strange

2016-03-13 @ 00:11:47
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0