Helgen: SOA, Oumph, Mello, Roots, mensvärk

Senaste veckan har känts hundra år lång men helgen har varit ganska fin. I fredags gick jag in till mamma på Leora efter jobbet, fick prova de nya jeansmärkena de tagit in (Denim is Dead bland annat) och fick med mig ett par brallor hem, svinfina denimflares, de mjukaste jag nånsin ägt. Kommer älska dem i sommar. Köpte en storlek för stort så de sitter inte riktigt så högt som de ska/som jag vill ha dem men just min storlek var felsydd </3 Life igen alltså. Köpte med grillade surdegsmackor och macarons hem och åt framför sista X-Files. Alltså vad fan?? Blir alltid så jävla sur när de inte avslutar en serie på ett bra sätt?? Blev tjurig och satte på sista säsongen av Sons of Anarchy istället haha, trodde aldrig att jag skulle gilla den serien men så började jag titta pga uttråkad i våras, och jag bara föll. Tittade varje dag så fort jag kom hem och skrek, fulgrät och hoppade i sängen i panik när det gick fel haha! Har aldrig blivit så känslomässigt insatt i en serie, grät så att jag blev helt matt när min favorit dog i mitten ungefär och typ under hela sista säsongen. Har inte kollat om ett enda avsnitt just därför men tittade på de bästa från sista igår och fick ont i hjärtat igen. Chibs alltså <3


Igår satt jag hemma hela dagen och bara gjorde medvetet ingenting. Käkade bagels (Hatting har ju frysta RIKTIGA bagels?? Finns ju inte att hitta i Sverige typ?? Så gott!) och drack kaffe bara, så jädra skönt. På kvällen var vi ute med jobbet för att fira Tobias nya jobb, var och käkade på O'Learys igen och jag åt Oumph-burgaren, hur go?? Sjukt svår att äta dock för det är ju ungefär som pulled pork. Gick vidare till Fox and Anchor och dansade med ett par tjejor från jobbet men gick därifrån när det började bli svårt att ens vända på sig för allt folk. Glömde ju att det varit Melodifestivalen här i Halmstad och det märktes. Gick och mötte Rasmus, Erik, Lisen, Robin och Christoffer på Roots, och jävlar vad fint de fått där nu? De hade både mat och drinkar och öl, och det var helt omgjort och såå fint.


Idag måste jag knapra tabletter hela dagen pga mensvärk från helvetet igen, har inte haft så farligt senaste året men de sista tre månaderna kanske har jag fått så ont att jag gråtit och inte ens kunnat stå upp rakt. Ska preparera mig själv, dricka lite kaffe och sen åka ut och fika hos morfar <3 

Försöker finna mitt inre Audrey-mood idag, vara sassy trots smärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0