Att hålla hand



Här ligger vi och håller hand framför Freaky Friday, Ziggy och jag. Han kan bli så extremt gosig när Rasmus inte är hemma, följer efter mig vart jag än är i lägenheten och vill sitta så nära som möjligt (helst PÅ mig). Så mysigt men jobbigt när en måste flytta på sig haha. Släpade mig upp 04.41 imorse och typ grät ner i kaffebryggaren för att jag var så trött. När jobbet äntligen var över åkte jag hem och Rasmus o jag fixade i lägenheten hela eftermiddagen, diskade, tvättade, dammsög och lagade mat ihop, behövde verkligen det kände jag. Inte lägenheten alltså, utan jag själv, behövde städa ur och clear the air litegrann! Känner mig helt stressad och vissa dagar vet jag knappt vem/vad jag är längre ens, så det var skönt att bara ta tag i någonting. 


Vill bara sova i fjorton timmar inatt typ, och skulle kunnat ifall jag ville för börjar inte förrän 17 imorgon, men ska upp i morgon ändå för mamma ska komma hit och dricka kaffe. 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0