HBK och skräckisar



Dagens fabulösa frullysmoothie! Gjorde den där sabla tentan ändå i fredags kväll, gick antagligen åt skogen men var så nöjd att jag ens gjorde den att jag gick ner till Tillsammans efteråt. Mötte upp Linn och Fredrik och ett helt gäng andra där nere. När de stängde gick vi upp till Roots, men Rasmus och jag gick hem ganska så direkt. Lördagkvällen spenderade vi i soffan med pizza och Sinister, Rasmus hatar verkligen skräckisar men ibland kan en övertala honom ifall man säger att det bara är en thriller, haha. På tal om skräckisar så har jag och Tina bokat biljetter till Conjuring 2 på torsdag! Ville gått imorgon på premmen egentligen men börjar så satans tidigt på torsdag. Hoppas nu inte att en har för höga förväntningar bara!


Igår vad en ledig, gick en runda på stan med Tina och köpte lite nya bikinidelar, har bara köpt baddräkter i år så ville ha något nytt på bikinifronten med. Tog en kaffe i solen innan vi gick hem till mig snabbt där hon fick sin försenade födelsedagspressy! Hade beställt ett halsband på Etsy med Hermiones trollstav och trodde det bara skulle vara en liten charm liksom, men staven var ju typ en decimeter lång! Fin ändå men fick en liten chock när hon öppnade, haha. På eftermiddagen packade hjärtat och jag lite vin och mötte upp Erik och Lisen. Njöt en stund i solen innan vi gick till Örjan och tittade på HBK. En bryr ju sig extremt lite över fotbollsresultat om en säger så men gillar hela grejen med sol, öl och den gemensamma lyckan när de vann! När matchen var slut tog vi en öl på en uteservering med Svante (en Johan kikade också förbi) innan jag gick hem till sängen och kattgos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0