En veckas paus




Jäklar, så upptagen en varit sista veckan! Har varit så himla skönt att Rasmus är hemma igen, vill bara vara i hans sällskap hela tiden ju! Det är så roligt att höra om allt på resan, alla spelningar och all galenskap som hänt dem. I fredags kom han hem sex på morgonen, han väckte mig så vi kunde äta frukost ihop innan jag var tvungen att jobba. Var helt lyckorusig hela dagen! Hela helgen!! Lördagen spenderade vi hos hans föräldrar nere i Stenhuggeriet, grillade och myste innan han och jag åkte in till Tillsammans och Roots en stund, och på söndagen var vi hos mina föräldrar och fick mat. Det var ju mors dag och alla ville ju träffa Rasmus och höra om hans turné! 


I måndags åkte jag till Görvik med Gabs och  träffade Linn och Fredrik där. Badade och satt i solen lite för länge, brände en axel men det hör ju till nu på försommarn. På kvällen satt Rasmus och jag nere på stranden på Söder, vi satt och läste och jag plaskade lite till i vattnet. Havet är det bästa jag vet, hade jag fått välja hade jag fötts om till en sjöjungfru så att en fick simma varje dag. I tisdags grillade vi hos mormor i Vilshärad, och i onsdags kväll gick vi bort till Linn och Fredrik. Satt på deras innergård med My, Joel, Truls, Sickan och Matte tills det mörknade. Sedan var tanken att vi skulle ta en drink på Tillsammans men de hade precis stängt luckan, så vi gick till Zigge's Garage och jag drack en fabulös frozen passionsfruktsdaiquiri! 

Idag har jag webtenta efter jobbet, vill typ bara strunta i den för känner mig helt off på den här kursen. Speciellt när jag bara tar den för att det är kul och intressant, men den eskalerade nu på slutet och blev något helt annat känns det som. Får se efter jobbet hur det blir! Nu ska jag dricka opp min stöört goda smoothie och mitt kaffe innan det är dags att springa till bussen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0