Skrivpaus och sommarväntan

Har verkligen inte haft någon skrivlust alls de senaste veckorna, vet inte om det är pga att vädret är så trist och det känns som att sommarn inte ens börjat eller något annat. Halva min semester har redan gått och traditionsenligt har jag varit sjuk i fem dagar. Så jädra typiskt mig, blir aldrig sjuk när jag faktiskt jobbar! Har som tur var varit ganska regnigt och grått så har inte missat en massa i alla fall. Nästa vecka är sista vacay-veckan så ska försöka klämma in grejer att göra, har typ lite ångest över att jag inte gjort ett skvatt! Åker till Visingsö på onsdagen och har lite andra smågrejer jag planerat, plz vädret vi kan väl skippa regnet nästa vecka i alla fall? Thx.


Här är en del ifrån de senaste veckorna anywayz:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0