Favoritsaker

Stranger Things
Tog mig någon vecka att börja titta på denna lilla pärla, men när Rasmus och jag väl började så slutade vi inte titta förrän vi sett hela säsongen i princip! Fem av fem toasts alltså, den har ju allt jag älskar: mysterier, mörker, 80s, superfreaky monster och så the cherry on top, Winona Ryder! Det enda pyttelilla minuset är att det kändes så jädra knepigt att se henne spela morsan när en mest förknippar henne med Susanna och Kim och Elisabeta, haha.
 
Stenar och kristaller
Indiska hade rea på rean och jag gick lös. Var i himlen.
 
Har också fått hem de fantastiska pluggarna jag beställde för ett tag sedan, dör så fina. Vill typ aldrig bära något annat i öronen. Den med turkosa stenar är från eBay och de andra två är från UK Custom Plugs.
 
Death and Decay
Kan inte tröttna på denna. Det är som att den ändrar doft hela tiden under den första halvtimmen, superstark och nästan kvävande blommig i början för att sen gå över i att lukta som en jädra sommaräng. Eller kanske en brudbukett. Speaking of..:
 
Sensommarbröllop
Har fortfarande inte fattat att en är vuxen. När inbjudan till E & Hs bröllop damp ner i brevinkastet blev jag halvt galen av iver, halvt rädd över hur snabbt en hamnat i åldern när ens vänner gör vuxensaker som att gifta sig liksom. Men jädrar vad en ser fram emot september nu! Så nedrans vackert!
 
lost boy lost girl
Har bara kommit en tredjedel på den här, men jag gillar vad jag hittills läst. Har längtat efter en riktigt spooky bok ett tag och denna har typ allt: En seriemördare och ett haunted house och ett självmord och en kidnappning i en enda mörk och härlig röra. High hopes!
 
Sittpuffen
Klickade hem den här nyligen också, direkt från Jaipur kom den, märket är Handicraft Palace och jag älskar den!
 
Pokémon GO
Ja, så satans nostalgiskt och beroendeframkallande, och sååå kul! Känner mig lite pinig ibland när en går runt i stan o tittar upp, så är det liksom en själv och tio trettonåringar, men skiter lite i det också för blir nästan lipig när jag påminns om vissa pokémons man glömt eller när en kan evolva sina faves.
Trackback
RSS 2.0