Yxkastarklubb och kusingos

Ooojoj vad roligt det var igår! Elis hämtade oss och körde till Fredrik o Linn, pratade och myste där i nån timma och sen gick vi till Haket. Extremt anonymt utifrån, vet en inte vart en ska leta så kommer man aldrig fatta att där inne bakom den enda dörren in i den fönsterlösa byggnaden finns det en svartklubb med yxkastning och spelningar. Kändes helt surrealistiskt i början med alla bikers (en såg EXAKT ut som Opie i Sons </3), scenen som i princip var en bur (pga hör till vanligheterna att det kastas burkar/stolar/etc upp på scen, vilket också hände, thank u skyddsnät), banor för yxkastning och spik-tävlingar. Det gick över snabbt dock och sedan älskade jag det! Baby Jesus spelade såå bra som vanligt och fick fin respons från alla, applåder och vrål och (deras första?) encore-skrik efter setet. Vid tvåtiden någon gång gick vi tillbaka till Fredrik o Linn och dansade tills kvällen var över.


Idag gick jag upp tidigt och satte mig i bilen till Hok, precis vad en vill ha direkt efter en natt på svartklubb. Fick lunch och tårta och Theia öppnade sina presenter, mamma och pappa hade köpt så jädra fina ekologiska kritstenar och pussel som hon kan måla på själv, och av mig och Rasmus fick hon ett enormt Pippi-tält som hon ÄLSKADE. Vi satt där inne och lekte ända tills jag höll på att dö av värmeslag haha. Ikväll har vi myst med pizza och film och nu ska jag snart somna till Criminal Minds.



Lisen gav männen en match i Spik!!!



O denna goa unge, min minsta lilla kusin, kan inte fatta att hon är tre år. Och snart storasyster! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0