Tvångsgosar Ziggy Stardust

Sitter i mitt stökiga kök med mina stökiga tankar och försöker tvångsgosa min katt. He's not having it. Så typiskt mig att påbörja utresning och städning i köket och sen ge upp halvvägs och låta min crazy mess stå i flera dagar. Var riktigt tungt på jobbet idag, migränen kom runt halv elva och peakade ungefär vid tre, lagom tills jag slutade fyra.. Mådde illa och var yr och huvudet bara dunkade, och eftersom det gjorde så ont spände en sig i axlarna så fick ont där med haha. Känner mig helt överkörd nu.
 
 
Är så trött i huvudet ikväll så ska nog bara stanna hemma, krypa ner i sängen i mina PJs och fortsätta tvångsgosa Ziggy. Undrar om han någonsin kommer förstå vilken ära det är för honom att vara döpt efter Ziggy Stardust själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0