Trettondagsaftonen

Var inte så produktiv som jag tänkt vara idag, insåg ju att alla jag tänkt ringa och boka tider hos hade ju stängt pga röd dag, så blev en slö och go dag iallafall! Ikväll ska jag bara mysa ner mig i soffan, Rasmus får gå ner och köpa hämtmat och sen ska jag fortsätta kolla på Making A Murderer, herreguuuuuueed får ju för bövelen alla känslor kastade rakt i magen på en av den här doku-serien?? Bara halvvägs nu men alltså, stackars människor, fattar inte hur det får gå till såhär, en blir ju så upprörd och chockad och äcklad att man inte vet vad som är upp eller ner. Är lite rädd att jag kommer känna som i The Jinx, var ju helt hundra på att Durst var skyldig men han var ju en sån göllig liten gubbe att jag ändå hoppades på motsatsen? Fast i den här är det tvärtom då, är ju typ chockad över att Avery blir fälld men är typ rädd att de ska visa mig att han faktiskt gjorde det..
 
 
Igår var vi hos mamma och pappa och firade en massa saker; Felix o Jessicas nya lägenhet, både Rasmus och jag kom in på vårt plugg och framför allt; pappa har fått nytt jobb! Sån himla firardag alltså. Vi drack Moët som fördrink och sedan bjöds vi på grekiskt som var ren lycka, så gott var det, och frozen lime cheesecake till efterrätt. Alltså dog. Så jävla gott alltihopa. Planerade även lite under kvällen för att eventuellt åka upp till farmor o farfar snart (hoppas ♥) och pratade resor i framtiden. Kom hem rätt sent för att vara tisdag och bara trillade rakt ner i sängen typ, haha.

 



(ps. Läst ut Mr Mercedes nu, 4/5 Gracefaces, har börjat på Ronald Malfis Cradle Lake nu, luv him)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0