Nytt-igt

Föll för frestelsen häromdagen och beställde en Tokyo Treat igen. De lockade med holiday limited editions lagom till alla hjärtans dag och min hjärna tänkte direkt omg such cute och ja, jag köpte den stora lådan. Igen. Heh. Har inte ens ätit upp alla snacks sedan novemberlådan.. Får skynda på. Väntar också på ett par paket till, och ska hämta ut nya silvershampot ikväll, beställer alltid typ femton grejer samtidigt så får i princip alla paket samma vecka.
 
 
Plockade precis bort alla julsaker, har dragit ut på det för tycker alltid att det blir så trist utan allt glitter och ljus. Sitter i tomheten och planerar lite inför helgens ommöblering, vi har bott i lägenheten i nästan exakt tre år men har ändå aldrig köpt några möbler eller möblerat på något speciellt sätt, vi har i princip bara "nöjt" oss med grejerna vi hade och hur vi ställde allt direkt, men har funderat lite och tror att jag har kommit på hur vi skulle kunna möblera lite smartare och lite mysigare/finare i vår lille etta. Så på lördag åker vi till Ikea och köper lite basicsaker och massa växter, möblerar förhoppningsvis om på kvällen och sen ska jag ägna söndagen åt att mysa ner hela läggan!


Har haft en sån äcklig migrän hela helgen, huvudet har dunkat och har mått illa, men kämpade mig igenom alla timmar på jobbet ändå. Känns som att varje jobbhelg går en bara och räknar minuterna tills helgen är över, en får inte precis. Kom ändå hem rätt tidigt igår, Tobias körde mig hem så behövde inte vönta på bussar eller något sådant. La mig i princip direkt i sängen och satte på en ASMR-video för att varva ner lite. Har alltid tyckt att ASMR är det konstigaste och roligaste evur, men de senaste dagarna har jag verkligen been getting into it?? Haha så jädra konstigt, men det funkar verkligen för mig. Blir lugn och dåsig och ett par videos får mig att somna på typ fem minuter. Luv it.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0