Materialistismens mekka

Ska erkänna att jag bävade lite för att följa med mamma och mormor till Gekås imorse, en blir ju alltid helt slut av alla människor, trängsel, grejer och ljudnivån. Men! Idag hände det! Det var helt tomt! Var så tomt på parkeringen att vi undrade om det var stängt?? Strosade omkring och plockade på mig vinyler, ljusslingor, silverinpackningar och lite städgrejor, tog en fika i lugnet och sen åkte vi hem. Svinskönt! När vi kom hem åkte vi till morfar, drack kaffe och jag fick med mig några påsar grönkål hem. Finns ingen som slår morfars grönkål, förstår inte varför men hans är helt fantastisk.
 
 
Sitter med nya silverinpackningen i håret, får se hur den funkar. Vissa funkar hur bra som helst och vissa händer det ingenting med, även om en har i det i över en timme? Senare ikväll ska jag hem till mamma, hon ska ha något som heter ljusparty?? Antar att det är 10-talets Tupperwareparty haha. Tina hänger med också, och så bjuder lilla mami oss på Västerbottenpaj! Älskar att bli bjuden på käk hemma hos föräldrarna, känns av någon anledning alltid mera, vad ska man säga.. hemlagat? Även om jag lagar från grunden själv?? Konstigt, konstigt. 
 
Sabbath, Zeppelin, Ghost och Bowies sista. Vackert, rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0