Lördagsfirandet

Åh är så lycklig, är ledig imorgon!! Kära söndag I have missed u. Gjorde ugnsbakad sötpotatis även denna lördag, matchade med fetaost- å vitlökssås och rödvin. Nu sitter jag ihopkurad i fåtöljen och väntar på att Rasmus ska bli klar så att vi kan komma iväg! Baby Jesus spelar som sagt på Haket ikväll, kom kom alla som kan o vill, det kommer bli superkul! Kände mig lite festlig av någon anledning så satte på mig ett av mina huvudsmycken som jag brukar spara till de "största" tillfällena, men! Känner mig fin! Man ser det inte riktigt på bilden men det är en fin liten mintgrön sten i pannan med. 
 
ps. Favoläppstiften på, blandat Nudista, Caramel Cream och ett till som heter något med Choko, alla från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0