I picked these flowers just for you!

För första gången någonsin typ har en ledig helg inte bara flugit förbi! Har tagit det lugnt och känner mig faktiskt utvilad, är rätt säker på att jag håller på att bli sjuk igen dock. Hostig och kall och seg idag. Igår kväll kom Tina hit en stund, hon fick sin julklapp (haha ja jag är sämst, vet inte vad planering betyder) och vi drack lite vin, sedan hämtade Rasmus och Pontus oss och vi åkte hem till dem. Käkade thai och drack vin och myste framför Orphan som gick på tv till killarnas fasa, lyckades lura i våra mesiga pöjkar att det inte var en skräckis men de kom på oss rätt snabbt haha. De kollade nästan hela dock så får väl ge dem lite cred, även om Orphan enligt mig och Tina är mer typ.. skräckis for kids, eller nåt. Ska försöka tvinga Rasmus att se några bra skräckfilmer så kanske han vänjer sig, får ju alltid kolla ensam här hemma annars!
 
 
Idag ska vi bara mysa hela dagen, helst inte lämna lägenheten och sitta i pyjamas hela dagen. Ska bingea X-Files ikväll för vi blev så excited igår när vi kom på att nya säsongen kommer om typ två veckor??
Skulle skrivit spoiler alert men såg en inte dehär komma så får en skylla sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0