Columbine

Känner mig typ överkörd alltså, huvudvärk mensvärk ont i ryggen och hostar som fan igen. Go start på året haha! Efter jobbet igår var jag bara hemma, gjorde svingoa fajitas med massa guacamole och lime och sen gosade jag baa med katten i soffan hela kvällen. Läste det sista i Mr Mercedes och hade på en rätt kass alienfilm på tvn samtidigt, Rasmus var iväg med bandet och grejade så var ensam hemma. Nu sitter jag med morgonkaffet och ska snart till jobbet igen, tittar på en dokumentär om Littleton-massakern 1999 (Columbine alltså), har sett en massa innan ju men i den här är det mer fokus på killarna som gjorde det. I de jag sett fokuserar man mest på offren och på följderna efteråt så den här verkar intressant. Hemsk. Men intressant.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0