Biomys med extra blod, tack

 
 
Ja. Hateful Eight var fantastisk. Förväntade mig ju inget annat. En och annan riktigt rå och brutal scen men har en sett någon av Tarantinos tidigare var det heller inget oväntat. Var så jädra mysigt och fint med att gå på bio, älskar verkligen det och var jättelängesen Rasmus och jag gick känns det som. Nästa jag ser fram emot är The Forest, Conjuring 2 och Pride and Prejudice and Zombies! Har läst boken och den var ju helt sjukt rolig, blir så himla bisarrt när de bokstavligen tagit Austens historia och bara slängt in lite zombie killing lite här och var.
 
 
Idag börjar den tajtiga jobbhelgen igen; stängningen idag, öppning imorgon och stängning på söndag. Är alltid helt slut efter helgerna, känner nästan aldrig att en får vila ut ordentligt. Är iallafall glad att jag tog tag i mig själv igår och gjode matlådor till hela helgen, så slipper en iallafall köpa dyr och äcklig färdigpackad frysmat.
 
 
Fick höra igår att Alan Rickman också gått bort. Blir helt lipig när jag tänker på att alla de bästa snart kommer vara borta. Känner mig född i fel tid just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0