4 år

 

Jag och min favoritmänniska har varit tillsamans i fyra år, bott ihop i snart tre, haft Ziggy i två och ett halvt och varit bästa vänner i snart åtta år. Tack för att du finns, för att du alltid får mig att skratta, tröstar mig när jag är ledsen, tar hand om mig när jag är sjuk, pillar mig i håret så att jag kan somna, tar med mig på fantastiska resor, stöttar mig när jag känner att jag håller på att falla, lyssnar på mina dumheter och alltid finns vid min sida. Tack för att du är du.


Rom (Fontana di Trevi)


Barcelona (Parc de la Ciutadella)


Barcelona (påväg upp för Tibidabo)


Barcelona (Temple de Sagrat Cor)


Paris (Place du Trocadero)

Kildemosefestivalen


Grötvik


På båten till Tangier, Marrocko


Matthimmelen (Tangier)


Malaga (Playa de la Malagueta)
 
Malaga (Plaza de la Marina)


Prag (Staroměstské náměstí)


Prag


Prag (Pražský hrad)


Prag (strandkanten vid Moldau framför Karlův most)

Prag (U Fleku, ölhall från 1499)



Torsgatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0