Tequisdag

Idag är det Gustavs födelsedag och även om jag inte tänker dricka någon tequila idag har jag hans favoritdag Tequisdag i tankarna! Istället har en suttit hela förmiddagen med den extremt intressanta Psykopatens värld (kan typ inte lägga ifrån mig den?? Äntligen lite spännande kurslitteratur!) och morgonkaffe med en sällskapssjuk katt i knät. Han är bra mysig när han ska gosa såhär varenda morgon! Senare ska jag med mami gå en promenad, hämta paket på Ica i Söndrum (helt plötsligt har två paket skickats dit?? Har ju inte bott där på över tre år??), handla plantor och kaktusar på Plantagen och till sist storhandla! Behöver fylla på med avokados, halloumi och sötpotatis och allt sånt underbart, men först ska jag kolla klart X-Files (såg att Rasmus kollat flera avsnitt när han gick och la sig igår, måste ju kolla ikapp) och gosa färdigt med den snarkande katten jämte mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0