Tentastressen

Släpade med mig alla väskor fulla med dator och skolböcker och trams till jobbet, fick pressa in dem i skåpet (ja jag behövde ha med mig min kudde ok?). Blev hämtad direkt efter jag slutat, sprang in på Skopunkten först pga hade glömt att ta med ett par skor som passar palazzobrallorna jag tänkte ha imorgon. Impulsköpte ett par sneakers och fick lite rabatt till min stora lycka, är ju i princip pank nu efter möbel- och mattköp och allt. 


Pluggade litegrann i bilen men var svårt, gled iväg i tankarna hela tiden. När vi var nästan framme blev sån tät och mystisk och fin dimma som påminner mig om Twin Peaks, bilen kröp nästan fram i mörkret med skogen på varje sida om oändligt med djur som gömde sig bland träden. Farmor fick sin present när vi kom och vi åt en kvällsmacka och drack ett glas rödvin innan jag tvingades sätta mig med tentan, trodde verkligen att en skulle svimma för fattade ju ingenting, men kan ni fatta att jag klarade det?? Så jäkla skönt!! 

Linus och jag säger godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0