Suspiria

Ligger i soffan med en spinnande katt jämte mig och kollar på Suspiria även fast jag egentligen borde plugga. Känner att jag har slackat lite för mycket med läsandet hittills, har liksom tenta om ett par veckor och bara några dagar senare ska jag lämna in en uppsats om psykopati, har inte ens valt inrikting än. Har dessutom en uppgift som ska göras typ denna veckan... Alltså måste ta mig i kragen, blir ju arg på mig själv. 


Rasmus kom hem igårkväll med sushi till mig, han hade varit på middag hos sina föräldrar som jag missade men han tog med lite till mig, så det åt jag till sen frukost idag. Känner mig helt slut efter att ha kämpat mig igenom jobbtimmarna i den smärtan igår. Ville ju egentligen gå in till stan idag med, köpa lite plantor och sånt fint men vet inte om jag orkar, kanske blir filmmaraton med kärleken istället. 




Kommentarer
Postat av: Lili

Gillar verkligen den filmen, tycker den är hemskt snygg!

2016-02-20 @ 00:15:27
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0