Pastel madness

Slutade tidigt idag, så åkte in till stan och gick faktiskt lös! Har försökt att inte handla så mycket de senaste månaderna men idag unnade jag verkligen mig själv, som det heter. Hittade massor av dreamy grejor, vem kunde tro att så mycket fint fanns i Halmstad just nu?? Pastelliga luddiga tröjor, hårband o scrunchies, en ask i guld och glas för ens finaste saker, stringlights och fluffiga sockar bland annat. Köpte även ett par vinyler på Backlist (bland annat soundtracket till G som i gemenskap, hahaha dog vad roligt) och banan/choklad-Pocky av den gulliga tanten på Kinalivs. Nöjd och X antal kronor fattigare gick jag in till mamma i butiken, köpte dit cappuccino och minimuffins och höll henne sällskap en stund. 
 
 
Nu sitter jag med en skål pasta och pesto i knät, Rasmus åkte till repet nyss så gjorde det enklaste jag kunde komma på, och kokade kite extra pasta = pastasallad till lunchlådan imorn yeah! Ikväll SKA jag plugga, och sedan kolla X-Files hela kvällen för Rasmus såg flera avsnitt efter att jag somnat inatt! 



Har varit på jakt efter en fin nyckelring och den här var ju det finaste. Typ någonsin.


 
Är totalt frälst i stickade t-shirts just nu, köpte den här babyblå gosigheten, en vit ribbstickad och en långarmad persikofärgad, samt en dammigt rosa i samma modell som den lavendellila ovan.

Lite tillfällig materialistisk lycka. Fina saker gör en så glad.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul me lite nytt :)

2016-02-11 @ 20:44:59
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Lili

Så fina! Inget gör en så glad sm materiell lycka. Hahahaha.

2016-02-19 @ 11:59:25
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0