Nyttigheter

Har haft en jäkla bergodalbana av känslor och motgångar idag, haha. Var helt slut när jag vaknade och slog mig på allt jag gick förbi (Rasmus brukar fråga hur jag överlevt 23 år som är så klantig), (och på tal om klantig, har glömt att nämna att jag högg mig själv i handen i söndags när jag skulle öppna en omogen avokado, höll på att svimma och väckte Rasmus av mitt skrik och sedan har jag haft ett litet bandage sen dess, klantlajf), höll på att frysa ihjäl i väntan på bussen till jobbet, missade bussen efter jobbet, provade 6 par byxor i stan men alla (alla???) satt fult och sen funkade inte porttelefonen hos pappa. Sen blev dagen lite bättre igen när han körde ut mig så att jag kunde betala nya mattan och lämna tillbaka de andra jag haft hemma, och gulliga hon gav mig massor av rabatt ♥ Sen hämtade jag ett par paket på Hemköp (bilderna) och gick hem och hittade en nyvaken Rasmus. Lagade mat och började packa och försökte lugna ner mig men det gick inte förrän jag tog en superlång och supervarm dusch.
 
 
Vet att jag egentligen borde plugga ihjäl mig inför tentan imorgon (som en troligtvis ska göra i bilen som sagt, please kill me) men tror att det jag inte kan nu kommer jag inte kunna imorgon oavsett ändå. Får hoppas att böckerna hjälper mig tillräckligt.


Mm jaa, en beställde ju en till såndära lampa/purifier av rosa salt. Trodde dock att denna skulle vara lika liten och göllig som kuben, men attan va stor den va. Den är pyttelite mer rosa än på bilden, den kubiska är ju nästan röd men denna är så ljus att den nästan är vit! Vet dock inte om vi kommer kunna tända denna, köpte den lite sketchy och uttaget ser halvdant ut så tänkte fråga någon elkunnig vän om det går att rädda, annars får den vara fin som den är.


De gamla vanliga glitterskorna (likadana som både sommarn -14 och -15, rip båda dom skorna) som är fina så man smäller av, och så tog jag ett par FABULÖSA persikofärgade drömheter. Som att gå på moln för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Lili

Åh, såna där jelly sandals är SÅ snygga! Har ett par skrikigt mintgröna hemma, de där persikofärgade vore ju heller inte fel. Håller dock inte med om att det är som att gå på moln- tycker de är grymt osköna! Men vill man vara fin får man lida pin ;)

Svar: åå men då har du hittat fel bara! Mina första var också osköna som tusan (betalar man bara 55 pix får man ju skylla sig själv dock) men dessa är supersköna!!
Wonderful & Strange

2016-02-19 @ 11:54:27
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0