Lugn själ

Tillbaka till vardagen, som vanligt när vi är uppe hos släkten tar helgen slut alldeles för snabbt. Älskar att vara hos farmor och farfar, blir totalt lugn i själen. Lördagen var lugn, efter frukost promenerade vi ner till Ekeby och drack kaffe med min farbror och resten av dagen bara gjorde vi oss i ordning, åt lite, tittade i stugan som Jennie och Jocke flyttat in i och hur de renoverat den (hur fint som helst har det blivit) och sedan på kvälen åkte vi bort till Rolf och Marie i snöstormen för att fira Jennies födelsedag och examen! Är alltid lika mysigt att träffa alla eftersom det blir så sällan. Blev inte så jättesent men jag var helt slut ändå, haha. På söndagen stannade vi hos farmor och farfar till efter lunch, sedan åkte vi och sa hejdå till alla innan vi körde hem. Nu efter tentan börjar psykopati-momentet (som jag sett fram emot mest!!) och läste i flera timmar i bilen hem i Robert Hares bok, så otroligt intressant!!
 
 
När vi kom hem på kvällen beställde Rasmus och jag pizza som vi åt framför X-Files, somnade om och om igen i fåtöljen innan jag släpade mig bort till sängen haha, var så trött alltså. Idag tog jag långfrulle med avomackor, kaffe och kattagos, försöker peppa mig själv inför jobbkvällen!
 
 



Avskyr egentligen denna bilden, dehär är ju alltid det sista en ser när vi åker därifrån. Saknar det redan.

Kommentarer
Postat av: Lili

Vilket vackert hem! Har ett likadant bord för övrigt. Älskar gamla möbler. och så fin den sista bilden är!

2016-02-23 @ 17:41:38
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0