Helgupdate

Favostunden igen, kaffe i handen och katten på magen! 


I lördags gick jag och mor å far hem till Felix, hans och Jessicas nya lägenhet är verkligen jättefin! Längtar tills vi också hittar den perfekta läggan. I vilket fall, vi fikade en stund och sen när jag kom hem satt jag o Rasmus hela kvällen i soffan, kollade massor av X-Files tills jag somnade i hans knä medan han kliade mig i håret. Söndagen var lugn och fin, vi städade litegrann och sen kom Tina hit medans Rasmus var hos Pontus och kollade fotbollen. Tina och jag satte på skräckis (vad annars??) och drack matcha milk och försökte äta upp lite av mitt godis: har ju hur mycket som helst kvar av Tokyo Treat-lådorna! Vi började kolla på Silent Hill (sjukt att ingen av oss sett den ändå) men båda två hade svårt att komma in i den så vi bytte film. Blir den kanske bättre efter en stund?? Vi gav upp ganska fort men kände båda två att det räckte haha. På kvällen gick jag hem till mamma och pappa, fick wok och nudlar och fruktsallad och spelade spel, så mysigt, och när jag kom hem somnade Rasmus och jag till några X-Files igen.


Idag ska en eventuellt byta telefåån, ska in med pappa om ett tag pga abonnemanget kan förlängas och min börjar bli kazz. Känns som att det inte är så stor skillnad egentligen dock på 5s och nya 6:orna? Får väl titta på det men det enda jag sett är att de är större?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0