Halloumiburgare och chilipicklad rödlök

Sådan extrem matkoma just nu, var svinhungrig när en kom hem så bara sprang in i köket direkt. Gjorde halloumiburgare med chilipicklad rödlök, jalapeños och hemgjord dressing på Oatlys iMat, sötpotatispommes och coleslaw till det, alltså guuuuuu vad gott och gu vad mätt jag är. Rasmus har varit i repet och nu skulle han kolla fotbollen någonstans så gjorde bara mat till mig själv, lite ensammys är faktiskt fint ibland (plus att jag får laga precis vad jag vill!). 


Hämtade ut paketen ute i Söndrum med, Nick Cave-skivan och högtalaren en fick gratis när en bytte telefon och förlängde abonnemanget! Stort jäkla paket och typ 4 kilo tungt, vet inte vart vi ska h den eller när vi ska använda den haha, men det blir nog bra.


En goding med chili och en med svartpepparkorn!


ps. Fick med mig kaktusar, murgrönor, en monstera, aloe vera och en liten liten suckulent hem idag! Omplantering och frösättning imorgon!

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Picklad rödlök är så himla gott!

Svar: åå ja, till allt verkligen!
Wonderful & Strange

2016-02-23 @ 20:35:57
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0