Favoritstund

Hade så mysigt hos Tina och Pontus igår att vi glömde av tiden helt! Satt bara och pratade först och halvtittade på ett program om 60- och 70-talets musikscen, alltifrån discon till punken, och sen efter att Tina och jag varit ute och gått med Albin i regnet satte hon o jag oss i deras säng med en flaska bubbel och skräckfilm! Tittade på The Visit igen eftersom hon inte sett den, alltså jag gillar den verkligen faktiskt! Tycker den är olik allt annat man ser just nu. Verkligen sevärd! När filmen var slut gick Rasmus och jag hem, åt en liten nattamacka och somnade så fort jag la huvudet på kudden. 


Nu sitter jag mitt i min favoritstund på dagen, med morgonkaffet och kattgos i nya fåtöljen, och försöker slappna av lite. Känns som att jag har femtontusen tankar i huvudet, om jobbet, framtiden, plugget, pengar, vilken matta ska jag välja och vad vill jag göra med mitt liv typ etc etc och vill bara sitta här just nu och bara vara nu. Lurar iväg tankevirrvarret små stunder i taget med Grace Helbigs vloggar och Good Mythical Mornings löjliga och fantastiskt roliga taste test-videor. Hoppas på att få äta middag med familjen ikväll som vi pratade om igår, känner för att mysa med dem ikväll.


Haha titta på Albin, ser ut som en hög med päls bara! Goaste hunden som finns.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va mysigt o kolla på skräck :)

2016-02-06 @ 15:28:47
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0