Banansmoothie

Är äntligen ledig en dag igen, dessa jobbhelger alltså, de förstör mig. Sov totalt sju timmar fredag-söndag, kände mig som en zombie hela helgen, men det var mysigt iallafall att sitta ihopkurad med Rasmus framför Mulder och Scully och lite aliens hela lördag- och söndagkvällen. Igår tog jag tag i mig själv litegrann, lämnade in en uppgift till skolan och kände hur en av stenarna på  ens axlar lyftes. Nu måste en bara ge respons på två andra arbeten samt göra sig förberedd på tentan på fredag (hur???). Sitter i soffan med kaffe och en av mina favofrukostar, smoothie (är de bara jag som tycker ordet smoothie ser sjukt knasigt ut?). Idag gjorde jag en snabb på banan, kokosvatten och kokossocker. Sockret behövs verkligen inte egentligen men det gör smaken lite karamellig o kände för det idag helt enkelt! Ska bara plugga och städa och diska och sen "hjälpa" Rasmus med hans "läxa" heh (alltså kolla på film).


Åå igår kom nya Walking Dead!! Ska belöna mig med det efter att jag pluggat ögonen ur mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0