04.02.16

Åååh bara tre jobbtimmar kvar till ledig helg!! Har en så skön och kort fredag imööra. Kom nyss hem från jobbet, Rasmus är iväg med bandgrejer så jag har gosat ner mig med mini-oreos, té och tv-spel. Vill typ ta hem Vanishing of Ethan Carter, gammalt men har hört så mycket bra om det, nån som vet om det är något att ha?? Kollar mer på det i helgen, ikväll vill jag bara spela plattformsspel (ja Little Big Planet igen ok??) och somna tidigt (drömma går ju). 

Såhär ska han tvunget tränga sig ner jämte en i fåtöljen, gos gos alltid gos.

Kommentarer
Postat av: Lili

Älskar Little Big Planet, är du typ min hemliga tvilling eller nåt? :o

Svar: Haha jaa det verkar ju nästan så:)
Wonderful & Strange

2016-02-19 @ 11:59:11
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0