Torsdagsvilan

Fick hem ännu ett Lush-paket igår, blir ju lika glad varje gång! Detta var fullt av ansiktsrengöring, serum, toner och favobalsamet American Cream. Det doftar helt magiskt och är typ det bästa balsamet jag någonsin provat, har haft det i två-tre år nu  och använder bara annat när jag väntar på att nästa Lushleverans ska komma haha (använder då Såklarts balsam pga billigt och miljövärt). Fick jobba över igår så när jag kom hem var jag helt slut, la mig i soffan och åt Spicy Bananas, drack ett nytt té från Pukka som verkar bli en favorit (grönt med kanel, kardemumma och ingefära, höstigt o fresh på samma gång) och tittade på Boondock Saints, var ju säkert åtta år sen sist?? Perfekt att somna till. Blev dock väckt av att Rasmus ringde från repet och hade tappat bort sina nycklar, så fick hålla mig vaken tills han kom hem och öppna för honom där nere, men fick så mycket kärlek tillbaka sedan att det var ok; han hämtade vatten och värktabletter, värmde min vetekudde, klappade mig i håret och pratade med mig tills jag somnade. ♥
 
 
Idag var det ännu en kaosdag på jobbet, sprang typ därifrån när klockan var 15 för att slippa stanna kvar idag med! Rasmus köpte hem frallor och fika innan han åkte till repet igen och ikväll har jag bara pysslat om mig själv i min ensamhet. Satte i färgmask i håret (den här underbara!), knaprat morötter (senaste cravingen) och dricker té. Borde egentligen komma loss med plugget sedan senaste uppgiften men har helt tappat det denna veckan. Längtar bara tills imorgon när en är ledig hela dagen och ska mysa med familj på först champagnebaren och sedan middag på Söderfamiljen på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0