Sushi och macarons



Ledig fredag! Tog en långfrukost, drack massa kaffe och pysslade om mina växter lite, sedan gick Rasmus och jag in till stan för att fixa det sista åt honom innan de åker. Köpte nya skor, nytt trumskinn, trumpinnar och lite smågrejer som är bra att ha med på en sådan här lång resa. Sen satte vi oss på Shison och han bjöd mig på sushi till lunch! Så mysigt. Kommer sakna honom så mycket. Innan jag gick hem gick jag upp till pappa och pratade lite med honom, och han hade köpt med sig en låda macarons till mig från Paris!! Blev så himla glad, älskar verkligen macarons! Nu ska jag packa en liten väska tills imorgon, blir en kort liten övernattning ju men måste ju ha med hundra grejer ändå känns det som. Tar med polaroidkameran med så hoppas några bilder blir bra!

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad gott!

Svar: ja, helt underbara! :)
Wonderful & Strange

2016-04-29 @ 16:09:49
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0