Ombre






Jag har gjort det! Har varit ljusblond i olika nyanser hela mitt liv men igår gick jag in till Annie och sa "jag vill göra något nytt och jag har en idé"! Hon blev typ lika uppspelt som jag pga hon har gjort samma folieslingor i mitt hår sen jag var 16. Resultatet blev den bästa ombren hon någonsin gjort; askig, grå-ish och kall brun färg i botten och en underbart fin grå/silver nyans i längderna, alltså är så kär och nöjd att jag bara tittar mig i spegeln hela tiden typ! Är mörk för första gången i mitt liv och känner mig som en ny människa ungefär. 


I fredags hängde vi hos Lisen och Erik, drack öl och spelade spel och myste tills en blev så trött att en bara reste sig och gick hem typ. Inte lätt att vara 23 år men 67 i sinnet. Gick upp tidigt på lördagen pga frisörtiden, sedan gick jag med mor och far till söderfamiljen och drack ett par glas vin och snacksade på oliver, supermysigt. Efter det gick jag hem till Tina och Pontus där Rasmus och Robin redan var, käkade pizza och kollade fotboll och once again blev jag så trött att jag fick gå hem haha. Tyvärr var detta redan typ halv tio på kvällen, men jag gick hem och zappade mellan Hemligheternas kammare, Side Effects och Mama och somnade som en stock till sist. Idag ska bli min vilodag, går bara runt i min kigurumi och småäter paprika med hummus, släpar runt en halvlitersmugg med citronvatten, gosar med katten som lägger sig på mig vart jag än sätter mig och tänker inte gå hemifrån på hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0