Mumin



Fick med mig tre nya av mina älskade muminmuggar till samlingen hemma igår också, bland annat årets midsommar-mugg (vänster)! Bästa att dricka morgonkaffet ur. Målet är att ha en lika stor samling som Sirpa, men det lär ju ta ett decennium eller två, haha! Är just nu på jakt efter en som inte görs längre, den är min favorit av alla och Sirpa sa att den var Peters favorit också, den lila Hemulen-muggen. Budar på Tradera men den blir alltid antingen för dyr eller så hör inte säljaren av sig när en vunnit budgivningen?? Så jäkla irriterande. Så har någon en sådan att sälja så köper jag den gärna!!

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fina :)

2016-04-26 @ 11:06:31
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0