Gorilla Perfumes




Har så jädra länge velat prova parfymerna från Lush men har aldrig vågat, pga läskigt att beställa parfymer över huvud taget på nätet utan att testa, men när jag tvingade ut sista droppen av min Daisy klickade jag ändå hem ett par. Tog Kerbside Violet för att den doftar precis lika violigt och fint som Daddy-O schampot och Death and Decay för hallå?? Namnet gjorde att jag var tvungen att äga den??? Och den är en ny favorit, ylang ylang och jasmin och lite ros gör att jag sitter och sniffar på handleden var femte minut.

Kommentarer
Postat av: Emilie Levinsson

När man hittar en perfekt parfym som knappt går att motstå alltså! :D

Svar: haha ja, den känslan!!
Wonderful & Strange

2016-04-05 @ 18:31:32
URL: http://loveyourbody.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0