Underlandet




Kom nyss hem från en heldag på Ikea och Väla med Carro! Köpte kaktusar, aloe vera och lite fina lakan på Ikea, sedan käkade vi grekiskt till lunch innan vi sprang runt i alla affärerna. Köpte en massa smågrejer som vaser, sjukt drömmiga fjädrar och små fina förvaringslådor i guld och glas, och en body som jag tänkte använda som baddräkt om det går! Hittade också det där helt magiska bokstödet ovan som ger mig riktiga Alice i Underlandet-vibbar, såg det och blev helt kär och bara var tvungen att ha det! Hur fint?? 


Hade också en superfin helg trots jobbet, efter att jag stängt i fredags åkte jag direkt till stan och gick till Bulls uteservering med Sandra. Tog en öl och pratade ut om allt i våra liv innan vi mötte upp Kitte och Max, gick till Tre Hjärtan och drack drinkar innan jag gick hem och slocknade direkt i sängen! På lördagen gick Tina och jag till Söderfamiljen och drack bubbel, tog in lite oliver, chips och tryffelmajjo, småpratade med Lisen mellan hennes serveringar och vi satt och skrattade till stängning! Sen gick vi hem till mig, blandade ett par vodka soda och lyssnade på nostalgisk metal och punkpop från våra tonårshår hela natten, skulle gått vidare till en fest men vi fastnade här (vilket nog vad tur!). Är så glad att jag hade lite ork fastän jag var tvungen att gå till jobbet dagen efter!


ps. Kolla vilken fart det blivit på avokado-plantan! Nära 30 cm snart!

Kommentarer
Postat av: Lili

Älskar fjädrarna och bokstädet, herre gud så fina! <3

Svar: Jag med! Kär vid första ögonkastet :)
Wonderful & Strange

2016-04-25 @ 22:05:54
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0