ROSA SALT

När en bara är ledig en dag i veckan blir det inte så mycket vila den dagen. Har gjort massor av ärenden idag, hjälpte till att bära upp lite smågrejer till mamma o pappas nya lägenhet. De kommer bo mer centralt än mig nu, helt sjukt! Handlade lite grejer till Madrid och packade väskan, ska bli så himla roligt!! 

Rasmus mamma var här idag en stund också, fick mer presenter och pratade en stund. Fick se nya bilder på Kassandra, Sebbes dotter. Hon är helt magiskt söt. Fick dessutom veta idag att en av mina kära kusiner också ska bli pappa! Superkul och så himla glad för hans skull!! 

Bär jag va i stan gick jag in i ekoaffären, hittade massor av sköj! Bland annat dom här chipsen, chippys är ju som alla i världen vet det bästa jag vet o dessa va superbra! Köpte lite rotfruktschips med för äälskar det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0