GRÖNKÅLS-BITES

Idag var min enda lediga dag den här veckan. Eller aa jag TRODDE det iallafall. Fick åka in på möte i ett par timmar, inte så länge men drygt när en vet att nu är jag inte ledig förrän nästa tisdag. Köpte lite fika efteråt och åkte hem till Felix och Jessica, drack té och flamsade som vanligt. Kom precis hem och ställde mig direkt och stekte halloumi och chili- och grönkålsbites! Nytt i jobbets vegosortiment, supergoa! Fanns de två, broccolipuckar och morots/ingefärabites, ska prova dem nästa gång. Hade egentligen tänkt att vi skulle hänga lite med Lisen & Erik men blir nog inget av med det ändå, vi sitter båda två i pyjamas redan haha, helt slut. Ska jobba längre både imorgon och på torsdag, och sen hela helgen framför mig, så jäkla TRÅKIGT. Ska försöka hitta ork att göra något skoj på lördag iallafall, börjar inte förrän 12 på söndagar så nåt ska en väl orka med.

 
 


Excuse min smutsiga hand, provade vilken färg jag skulle ha av Anastasias brynskuggor (medium brown) och de sitter som berg! Slutade dock med att jag köpte en dip brow.. Lite skeptisk, hoppas den är lika bra som hela världen säger, får se imorn bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0