DANSLÖRDAG

Äntligen är jobbhelgen över igen.. Så jäkla skönt att stänga o låsa på söndagkvällen o veta att det är två veckor kvar till nästa helg! Unnade mig som sagt nåt roligt på lördagen trots jobbandet, Moa var hemma och firades i efterskott med paraplydrinkar, vimplar, dans till Gaga och Rocky Horror och den första "riktiga" hemmafesten på länge? Var det ens snack om att gå ut liksom?? Tror inte det. Helt underbart roligt var det iallafall! Kollade på klockan och den visade plötsligt 04.00 och då kände jag att nää du festen, nu är det dags för mig att ge upp och cykla hem. Har fått höra att festen inte var helt slut förrän framåt sju-tiden?? Haha, älskar sånt.
 
Söndagen var såklart ett helvete, som väntat. Krigade mig igenom mina nio timmar och lyckades vara trevlig mot nästan alla kunder. Kom hem och var helt slut, skulle in i badrummet och ta bort sminket direkt pga vagel som gör skitont, och vad fan tror ni händer?? Tappade min jävla telefonjävel i toalettjäveln. Alltså ÅÅÅHÅHHH jag är fan den klantigaste människan jag vet. Glömde liksom nämna att på lördagen innan festligheterna tappade jag ett helt jävla glas med ingefärsbärs över min MacBook. ALLTSÅ??? Orkar inte. Gjorde tydligen helt rätt båda gångerna dock, så datorn verkar funka (hittills, det kan ju ta tid innan nåt händer) men mobilen måste ligga avstängd i riset (haha ja det är sant, det är så man ska göra) i minst 48 timmar, så ingen telefon för mig förrän tisdag kväll! Gött!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0