BEBISHIPPA

Bebishippa var typ det bästa ordet vi kunde hitta på på svenska för baby shower. Igår efter jobbet åkte jag direkt till tåget upp till Göteborg, blev upphämtad av Natalie och lämnade alla mina grejer hos henne (sist jag var uppe bodde hon fortfarande i Lerum och nu bor hon liksom i Vasa??) innan vi åkte till Lovisa, Erikas syster. Vi var runt tio personer, de flesta hade jag inte träffat innan (förutom Mira och Annie) men det var supermysigt. Erika visste ingenting och dom hade gjort det så fint med mat, presenter, tända ljus och lekar med frågor om allt ifrån motiven på Erikas barnteckningar till påståenden om bebisar och graviditet. Hon blev så himla överraskad! Och att jag också var där gjorde väl henne ännu mer chockad haha! Jag fick känna några sparkar till och med!! Asläskigt men så himla fint. 
 
 
 


 
När Erika inte orkade mer åkte Natalie, Mira och jag hem, det kom några till men minns inga namn (sorry not sorry). Drack massa bärs och sen gick vi till Nefertiti och drack ännu mer bärs. Inte precis min type of crowd men hade jättemysigt ändå, satt och pratade med Mira hela kvällen! 
 
Hade gärna stannat hela helgen men ikväll ska vi fira Annika på Söderfamiljen så fick ju åka hem nu på eftermiddagen. Natalie följde mig till Valand, kom precis i tid till tåget och hade en smooth resa hem (förutom att jag hamnade jämte en creepo som försökte få mig att smaka hans cashews, bjuda mig på kaffe, gav mig Ass Side First när han klämde sig förbi och visade sig ha falsk biljett, asgo kille)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0