ARIZONA GREEN TEA



Var sjukt behövligt att vara hemma idag. Ringde jobbet och sa att jag kommer imorgon ändå, är förkyld men inte såpass att jag borde vara hemma, kunde nog kämpat mig igenom timmarna idag med men eftersom jag skulle öppna tog jag det säkra före och ersatte min tid ändå. Sov ut imorse och har bara tagit det lugnt idag, proppar i mig frukt och vitaminer och ett av mina favotéer. Har bara lämnat min kigurumi-kokong i soffan en gång för att köpa mer hostmedicin till Rasmus. Ikväll ska vi bara mysa, göra varma mackor, dricka té (och hostmedicin) och kolla nån film. Tråkigt med en helg när en inte gör någonting, men samtidigt lite skönt med. Får hoppas att mina nio timmar imorgon gå snabbt och smärtfritt!

Kommentarer
Postat av: felicia

har varit nyfiken på de där teet länge, är det gott? :D
Hoppas du kryar på dig! :)

Svar: Supergott, gillar du honung kommer du gilla det! Finns andra smaker också annars:) Tack!
Wonderful & Strange

2015-10-10 @ 22:30:03
URL: http://hemmahosfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0