Svullna revben

Haha en glömmer varje gång hur öm en blir första dagen efter man tatuerat sig. Revbenen är ju lite tricky med och är lite svullen längst upp men annars känns det fint! Var lite knepigt på jobbet bara, så fort en vrider sig eller böjer sig fel svider det till liksom. Sitter hemma nu och väntar på att Rasmus ska komma hem så att vi kan äta, är svinhungrig så har käkat upp ett halvt paket hampariskakor typ.. 

Fick hem mitt efterlängtade paket idag, besatt av AdLibris typ, bokhyllan här hemma är så full att jag har böcker i högar på golvet. Fick hem en hel hög Stephen King, Malfi och annat gött, ska skynda mig att läsa ut Ozzys självbiografi så en kan börja på dem direkt! Ozzys bok är för övrigt en av de roligaste jag nånsin läst, skrattade senast idag högt på bussen. Hon som tipsade om boken sa att det var en av hennes favoriter även fast hon inte ens gillar varken Ozzy eller Sabbath, just för att den är så jäkla rolig. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0