COOKIES & CREAM

Sitter i sängen i min skelett-kigurumi och käkar opp cookies & cream-pockyn. Är supersugen på att prova milk-matchan också men får vänta till imorgon, matcha håller mig vaken hela natten haha. Såg precis Evil Dead (remaken) för första gången, alla pratade så bra om den igår så blev sugen och den höll måttet i allt ifrån scares till humorn till blod och gore (regnar ju bokstavligt talat blod)! Sitter och försöker komma på vilken jag vill se nu, velar mellan Suspiria eller From Dusk Til Dawn eller nån X Files-rulle.. Alla dessa val! Slutar väl med att det tar för lång tid att välja och så sitter jag framför Modern Family hela kvällen istället.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0