Baby Jesus på Smedjan

Det blev lyckat i lördags, mycket folk kom och alla hade roligt! Killarna spelade bra som vanligt och de två andra banden var också duktiga. Hade superkul ända tills vi åkte hem, men insåg igår att jag blivit av med plånboken.. Så jäkla surt. Självklart hade jag den dyra plånkan med och allt i den. Hade ju bara en tygväska så vet ute om den trillat ur eller om jag lagt ifrån mig den eller om någon ett enkelt plockat ur den ur påsen. Så tråkigt men en får ju vara glad att det bara är materialistiskt och replaceable strunt egentligen. 
 
Igår kväll adventsmyste jag hos föräldrarna, fick mat och pepparkakor och stannade kvar ett tag och kollade film. Det stormade ju som tusan så de följde mig faktiskt hem, gulliga dom. Träd har vält både utanför vid garageporten och utanför vårt köksfönster, ren tur att trädet välte åt andra hållet!
 
 
 
 
Pynta lokalen och rigga innan soundcheck

Fabulöst gott käk på en italiensk i Majorna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0