HATAR PHARREL OCH HANS ENORMA HATTAR MEN IDAG MÅR JAG SOM HANS KASSA LÅT

Alltså herregud lämnade precis in sista tentan, kan inte ens fatta det, är jag verkligen fri ifrån plugg och riskfaktorer och sekundärprevention och kriminalpolitik ?! Lyckades jag med detta trots hälften så kort tid samt jobbhelg?! ÄR SÅ LYCKLIG SÅ JAG KAN SPRICKA
 
Och imorgon kväll är det dags, long time /forever frågetecken? idolen står framför mig och jag ska skrikskratta som alla jag hatar på konserter gör och jag ska kanske gråta lite och jag ska trilla omkring på Köpenhamns tveksamma gator och jag ska dricka bubbel tills jag inte känner kylan i min för tunna jacka
 
Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va fint herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0